Friday 9 December 2011

More Likes

Hello!

Earlier this year I posted on Likes and Dislikes. This time I will focus solely on Likes.
I like the decision we made a few years ago:
Lets have a really big clothes bin. The clothes bin is actually part of the chest of drawers. From the outside the front looks like 3 drawers, but inside ist just this one huge clothes bin. Heavenly!

I like the oppurtunity to choose between two wheels and four wheels.
Cake-delivery is not so good by bike and running errands in the city on a saturday works better on two wheels.
Plus having a driver's licence is a treat, not only when it comes to driving sick Mr Paula home from a holiday.

Apropos sleeping ... I like sleeping in a cool bedroom.

I like my duvet. It makes comfy noises when I snuggle myself up in it.
It is so warm. I like to peel out my nose.

3 comments:

  1. Liebe Paula,
    ich bin auch meistens mit dem Fahrrad unterwegs....erstens ist unser großer Supermarkt nur 5 Minuten weg (Glück!)und unsere Kleinstadt eben klein und mit sehr umfangreichen Fahrradwegen bestückt, sodass es auch wirklich Spaß macht zu fahren.Und wenn es regnet, dann warte ich eben bis der richtige Zeitpunkt gekommen ist oder nehme den Stadtbus (auch vor der Haustüre!).
    So tue ich auch gleichzeitig etwas für die Umwelt und freue mich in der frischen Luft zu radeln.

    Entschuldige bitte, dass ich Deinen Blog etwas vernachlässigt habe dieser Tage, aber ich stecke noch bis Januar in sehr viel Kundenaufträgen meiner Garnwerkstatt drin und schaffe es momentan ab und zu ein wenig zu posten (damit wenigstens da ein wenig Abwechslung geboten wird...).

    Sei ganz lieb gegrüßt und genieße die Vorweihnachtszeit (...die diesmal leider ein wenig an mir vorüberzieht...)!
    Beate ♥

    ReplyDelete
  2. Liebe Beate,
    das wäre nicht nötig gewesen. So eine nette Abwesenheitsnotiz habe ich ja noch nie bekommen. Danke dir!
    Ich werde künftig die Labels großzügiger vergeben (nicht immer nur "Vienna"), dann kannst du dich gezielt durch die Bilderflut navigieren, wenn du mal auf der Durchreise bist. :-)
    Dir auch eine produktive Zeit - die einen verbringen sie am Herd, die anderen mit Nadel und Faden. Da kannst du dich wenigstens nicht verbrennen. ;-)

    ReplyDelete
  3. I love sleeping in a cool bedroom too.

    I wish I could speak German but I put the above comments in Google translate and now I know I can borrow Beate's words and say "entschuldige bitte, dass ich Deinen Blog etwas vernachlässigt habe dieser Tage" to you!

    I recently doubled the number of blogs I read and so sometimes I have to catch up on posts all at once, like your November and December :). Also, I tend to make it higher priority commenting for bloggers that visit me too because it takes time, and I'm mainly interested in online friendships.

    ReplyDelete